Monday, November 3, 2008

IJAB & KABUL












Assalamulaikum & salam sejahtera kpd semua..
Alhamdulillah... majlis nikah serta persandingan kedua2 belah pihak selamat dan lancar walaupun ada beberapa kekurangan dan kesilapan....
tok ingin mengucapkan terima kasih sekali lg kpd semua kerana dpt memeriahkan majlis perkahwinan tok.. plg tok hargai.. along, k.e, zool, faiz kerana melibatkan diri sepanjang majlis kenduri tok... tok amat terharu kpd yg lain2 juga kerana sentiasa memberi sokongan dlm mendirikan rumah antara tok dan ad.. tok betul2 amat menghargainya.. kpd yg x dpt hadir.. tok x marah serta kecik hati.. tok paham... insyaallah sekiranya ada majlis mkn2 kat umah tok.. kita dpt jumpa lg... kpd Mem dan Bamin terima kasih kerana susah2 telefon dari dubai sungguh terharu skali.. kpd PL juga terima kasih dan mintak maaaf sekiranya byk layan kerenah kitaorg masa amik gmbr... hahaha...
tok nk bercerita panjang tapi byk tok nk kene uruskan hal slps kawin...
nanti kalo gmbr dh siap nanti tok update kan la yer...
insyaallah tok akan jadi suami yg bertanggungjawab serta baik utk isteri dan rumahtangga tok..
terima kasih semua..
sori la ek.. isteri tok dh panggil masuk bilik.. nanti2 kita smbg yer.. byeee...
kejap yer syg abg dataaaannggg.. hiyyarrkk!!!!... (ooopsss)



16 comments:

yaya|azura said...

akhirnya tok ketuek kawen juweee....

Kakak Tiri said...

Lepas sanding kamu bawak Ad pi kutip sampah kat bandar diraja Kelang ke?

aku la ros said...

tahniah tok!!!..

Zu said...

picture comel2 belaka...ha layan isteri baik2

MummyAju said...

ha..cepat² ler jadi bapak eh capit,sure dorg² tu jeles nnti,huhuu..

Dory said...

sok kalu ade anak, suh anak ko buli k.e lak.. haha

SitiNur said...

Yay,tahun depan dapat baby pulak.

Khambeng Madu said...

hahahaha...jap jap masuk bilek..jap jap masuk bilek...aduhh...betol ko ni bermadu dlm bilek jer..dah laa hujan ni..sejok..nnti kita jodohkan anak2 kita bersama...kita leh jadi besen...hahahaha

KitKet said...

cantik2 gambar.. mak teruja.. ke memang ad photogenic.. makan gambar orang cakap..hmm

ala k.e.. kasi can lah orang menhirup madu pulak.. dulu hari2 dok hirup sup tulang ajer.. muehehe

zool irfan said...

Tok.. nanti jumpa i kita diskas apa yang patut. nak learn something from u la tok..nanti tok cite la kat i ye..


emmmmmmm.....
pasni tok .. pembaziran.. no more.

DoOrDie said...

sssssoooo sweeeettt.....

Saya, Aku dan Kamu said...

hahaha.. ai pun terharu sgt tgk kwn2 tok bertungkus lumus tolong menolong. muafakat membawa berkat gitu korang semua ni. bravo & tahniah!

Kakak Tiri said...

Hahaha... mengots punya Zool. LOL.

SilverFerio said...

tahniah tok!!!

missjaja said...

haha..siot jek chapit ni...tahniah lagi skali la..happy for u all..

sue cipot said...

huhuhu
tok sya nk menuntut ilmu dgn tok boleh ker?

mtk maaf sgt tok sbp sue xdpt dtg. kerja lah tok hari tue..

apa pon sue doakn tok dr jauh ni..

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360