Friday, March 20, 2009

aku..aku..nikahkan....

Aku... Aku...Aku... Aku terima nikah Siti Norfazilah bt Saraf dengan mas kahwinnya... bbrrr aauuu eerrrr..hgsygajdsaj...

sabor.. k.e... sabor.... tu baru aku try kt ko.. blm ngan tok imam lagi.... 

jgn risau k.e.. aku dh kautim ngan tok imam suh bg kt ko soalan2 senang... senang jer... soalan2 matematik SPM lepas tahun 2008... muahahahaha...

good luck... brr..auuu..errt svaudfnfjmaslm..

7 comments:

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Kalau susah sgt nak lafaz nikah tu, rakam dulu, pastu mainkan balik dan miming. All the best Bro!

KitKet said...

makan kismis banyak sikit - senang nak ingat.. kukikukikuki

Pink Marie said...

alah.. apedehal. kan k.e kan :p

Zu said...

ala K.E lh buat punya lah yg penting relax jgn gelabah2:D

SilverFerio said...

bro... ko jgn nikahkan juru nikah dah la... insha allah niat dan kerja yang baik dimudahkan

Dory said...

gantung la no 4 tu kat leher ko k.e! haha

jazni said...

assalamualaikum...penduduk KAmpung Sri 360..

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360