Wednesday, May 21, 2008

glory.. glory man utd


assalamualaikum selamat pagi semua....


tok skg ni tgh ngantuk2.. x tido lg.. maklumlah gara2 tgk bola nyer psl..tok pun skg kat Moscow lagi.. esok tok berangkat blk.. tok cuti selama 3 hari.. saje je tok nk cuti.. tok dh lama x rehat2... tapi kemenangan MU awal pagi tadi membuatkan rasa berbaloi tok amik cuti.. leh tido dgn penuh senyuman.. hahahaha.. apa dh jadi pada warung tok?.. dh lama x bukak.. kowang x lapar ker?.. hehehehe


nk citer pjg2 pun tok rasa dh pejam celik2 nk tido dh ni.. huhuhuhu...


kepada pasukan chelsea anda boleh cuba lagi akan dtg.. hhhmmm x yah pun xpe.. muahahahaha..


tok nk nyanyi sikit yer... glory..glory.. Man Utd!!... kkrrroooohhhhhhhhhhh.............


10 comments:

KitKet said...

muahahahahah... muahahahahah *gelak devil*

encik bha said...

alaaaa....menag nasib bole laa.....kecoh!!..muahahahah....

KitKet said...

ello... mana ada nasib brader.. itu skill namanya..

chelsea score 1 gol semalam pun nasib jugak - kena badan ferdinand, vivic baru lampard dapat score

Khambeng Madu said...

alahhhh...kecohhh...!!

meeboo said...

glooorrryy glooorryyy man uniiiteeedddd UNIITEEEDD!!! UNIITEEEDD!!! UNIITEEEDD!!! *dum duuum duummm, sekali bunyi gendang daaa*

zool irfan said...

tembak ngan meriam karang..

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Ronaldo tu sajer jer tak nak kasi gol penalti tu. Dia kata malas sgt kalau selalu score.

Dia kata macam tu biler dia belanjer sy makan kat gerai Mak Limah smlm.

HambaMaya said...

menang nasib boleh la.. papehal game boring.. psl bukan gunners yang main.. rasa nak bakar je blog nih!!!

Si Tukang Karut said...

mami terpaksa sokong man u juga sebab abg penyokong setia siap berjersey kalau menonton...

keduaa mami di larang nonton sama..sbnya dah bape kali man u kalah akibat di tonton oleh mami mok...hehehehehe

psst mami jampi serapah...LOL

Kakak Tiri said...

Laaa... dah menang ke??

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360