Wednesday, May 14, 2008

Fie!!!!


Fie pun sudah pun berpindah ke kg baru kita.. sian dia.. tapak dh ader tapi umah x siap2 lg.. sape lah kontraktor yg lari tu... tok kejar pun x dpt.. xpe lah yg penting fie slamat sampai.. tapi bha mana ek?.. kiranya fie org pertama wakil dari pantai timur yg berpindah.. bha, dory, shin chan masih belum tiba lagi...


kalo nk jumpa fie.. dia skg dh ader kat umah tok, dia menumpang jap.. tok bkn apa.. sian tok tgk dia.. sampai2 mcm dh nk pitam.. sempat gak tok selamatkan.. pastu lak kelaparan.. tok nyer bekalan makanan utk 3 hari habis sama skali.. sian fie.. lapar eekk... 

bha ko jgn risau ok.. aku jaga bbaaeeekk nyer.. ok..

nanti leh la fie tlg tok kat warung sementara tgh tunggu umah siap...
kalo nk jenguk2 umah dia kat http://mcfiez.blogspot.com

6 comments:

zool irfan said...

sian kat fie./
tok.. lebih baik tok teman kan dia tok.. ntah apa dia makan nanti..

tentang AD tok jangan risau.. saya uruskan..

emm.. bila tok nak berangkat ni.. tak sabar nak tunggu tok berangkat..

KitKet said...

hahaha.. banyak berani nampak? sekali tok bukak ilmu gerikan gitar ditulangnya.. melambung kamu..

dun play2 ya know

SilverFerio said...

makan pe tu?

Dory said...

aku dah pindah juaaa..hhehe

Kakak Tiri said...

Tok... kat warung ada juai donat tak?

McFie said...

tok..lapo lagi leeee..huhuhu

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360