Thursday, July 17, 2008

Glamourous




ehem..ehem.. sblm tok ke tmpt baru.. tok pun nk up skit psl dunia2 glamer org2 kg kita.. tok nk 'up'kan skit n tambah2 publisiti nih.. memandangkan mamaket sudah memakan friskies terlebih dulu tidak ketinggalan jua si khambeng madu kita ni.. dia pun telah fames sewaktu kemunculan dia di blog dulu2.. sungguh tergempar skali... walaupun bkn tok yg masuk tapi tok amat bangga skali kerana ader org2 fames dikalangan org2 kg kita... huhhuhu... artikel ni pun tok terjumpa masa tok nk kemaskinikan Mac tok ni sblm resign.. kenangan lama.. hahahaha.. siot tul la teringat masa zaman2 berblogging dulu kat yahoo 360..

14 comments:

Khambeng Madu said...

hahaahhaahha...syiall...tak tahan aku tgok...

KitKet said...

kahkahkah.. asal tengok balik atikel tu mamaket rasa nak gelak guling sampai koma..

mamaket versi tempatan ajer.. ni kambeng ni lagi advance siap ada mamat saleh tolong usap kepala lagi neh.. suspek betul lah

zool irfan said...

hahahahahaha..
kecil tapi comel.

aku la ros said...

saya sayu la baca entry tok ni.. huhuhu

NaD said...

hahahaahahaha tergelak sampai nak jatuh kosi. lawak la.. cemana agaknya u all kat 360 dulu eh? sure lawak gila.

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Artikel terhebat sepanjang zaman. Cayalah...

yaya|azura said...

tok..... tak sangke tok berjaya bikin artikel sehebat ini...

encik bha said...

ngak bisa tahan....

sue cipot said...

hahhahahaa.... lawak ar korang nie

~ beaber ~ said...

hew hew hew

seantaro dunia nehhh

terkenal juwerrrrr ^_^

SilverFerio said...

sempena musim kambing masuk kampung

SPAZZO said...

hahaaha... ini mcm pon bleh ke? mentang2 la pakai mac.. lu memang otai!

Kakak Tiri said...

Laaa... orang dah habis gelak ke ni??

Lembab tul server UAE nih... nyampah.

Dory said...

hahahahah.. mesti nak gelak guling2 bile ingta blk..hahahhaha

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360