Thursday, August 21, 2008

Doakan lah..

assalamualaikum semua..

tok ingin membuat permintaan... doa kan lah utk siti nurfazilah(awek k.e) agar dia cepat sembuh dari sakitnya(buatan org)..

tok pun risau tgk k.e dh 2 minggu x tenang hatinya memikirkan org yg dia sayangi.. apatah lg bila kene mende2 camni

tok pun kdg2 rasa nk nangis.. tapi tok control jer...

ada juga manusia dlm dunia ni masih mengamalkan ilmu syirik...

beringatlah.. susah dan seksa kita menemui ajal suatu hari nati sekiranya mengamalkan ilmu hitam(syirik)

15 comments:

NaD said...

Astaghfirullahalazim..

Mintak dijauhkan dari perkara2 sebegini.

Moga awek k.e tu cepat sembuh.

~ beaber ~ said...

tu la pe kejadah la orang orang yg mcm cenggitue

semoga cepat sembuh seperti sediakala

Pink Marie said...

astaghfirullah..
bencinye benda2 nie..
puas hati ke buat mcm tu? ingat lah tuhan kita mendahului segala perkara.

moga cpt sembuh.. amin.

aku la ros said...

ya Allah...

masih ada lagi ke kes buatan org ni.. huh!!

moga Allah sentiasa lindungi Siti Nurfazilah... ameenn

zool irfan said...

aku dah sedekah yasin kat siti ni..

kesian kat awek k-e.. ngan pakwe dia tak kesian sangat..

Dory said...

jahatnye org tu. semoga zila cepat sembuh. aminn..

Comot-nyew-aku said...

sape yg tak bertamadun main sihir2 ni ha..menci org sedimikian!!menci!!
neway, moga awek k.e cepat sembuh..ikhtiar la sehabis mukin owrait..byk bersabar...
Amin..

Khambeng Madu said...

ten Q tok dan penduduk2 kg sekalian..

SitiNur said...

terus buat entry utk K-E lepas baca entry ni.

KitKet said...

Ya Rabbi.. orang tu dah xada kerja ke gamaknya? meh sini kasi penyekeh tahap gaban sikit.

semoga k.e tabah menghadapi dugaan. juga buat keluarga dan juga diri siti (apa dah nama penuh tadi?)

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Cuba pergi berubat kat Darul Syifa di Bandar Baru Bangi, yg dikendalikan oleh Dato' Prof. Haron Din. Insya-Allah dia dapat membantu...

SilverFerio said...

huk huk huk...
semoga cepat pulih

Si Tukang Karut said...

aha carik pakar agama yang bertauliah...tu pasal kita nih kene rajin baca surah-surah rumpunan Ar RuQyah...semoga sahabat k.e akan pulih seperti sedia kala...

walluallam terkadang spirit possession gan buatan pun ramai yang keliru...

sue cipot said...

ya salam... napa masih wujud lg manusia mcm nie...

pada K.E byk2kan bsabar... Insya allah smuanya akan selamat

Kakak Tiri said...

Tok kena usahakan buat kenduri tolak bala kat balairaya kalau macam ni.

Semuga Fazilah cepat sembuh. Amin.

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360