Sunday, August 24, 2008

copot jantungku...

tinggal lg dua bulan nih...

tiba2 berdebar satu mcm.. dub.. dab.. dub..dab..

13 comments:

zool irfan said...

Tok..serious tok..
aku pun berdebar gak ni..

I, Me and Myself said...

alamak.. ai pun berdebar gak ni. isehmen..

NaD said...

tok suka ke tok?? hehehhe

*contoh kad kawin sampai lani tok tak anta. lupa la tu. hmph!*

Pink Marie said...

rilek tok rilek.
tarik napas.

Tok Ketua said...

nad.. tu yg tok berdebar tu.. huhuuhu

KitKet said...

hai lah.. xsabar nak tengok abam zool buat pencak silat ni

aku la ros said...

ni pown ada kes berdebar kew?.. igt sue jew berdebar2.. hehehehe

Mr.bha said...

kata nk belatih hikmat cakar harimau sama-sama....bilanyer..

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Elok buat bachelor party dulu... Zool jadi organizer, boleh kan Zool?

yaya|azura said...

tok... i jadi nomor dua leh tak tok?? winkwink ;-)

Dory said...

chapit, semoga berjaya menempuhinye dengan aman.. all the best ya..

Kakak Tiri said...

Patut pun stok Kopi Jantan kat warung tu asyik habis jer...

HambaMaya said...

sukalah tok tu..

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360