Wednesday, November 12, 2008

TAGGED TED


walaupun tok x phm apa maksud tag tu mende.. tapi tok layan yer... huuhuhuhuh...

tok belasah jer gambar ni.. janji tok support kowang semua.. hahahaha.... skg tok kt hawaii.. upload pun guna hanset nokia 3210... kat sini byk wi fi complete set nga hi fi skali.. best giler..

ok la... tok nk gi snookling lak... lps ni nk main surf plak.. lps tu gi gym nk naikkkan berat bdn supaya dpt menjalankan performance yg lebih baik dan terbaik... 

byeee...

9 comments:

Kakak Tiri said...

Lepas Hawaii, Tok nak honeymoon kat mana pulak?

DoOrDie said...

bley ah tok layan hawaian dance tuh...lentik sehhh!

NaD said...

tok bawak balik mamat hawaii utk ciknad satu!

Dory said...

tok pas kawin ni asik cite pasal batin je.. mesti k.e ngn abam zool makan hati.. hahahhaha

yaya|azura said...

tok.. jom workout sesama....

KitKet said...

sukati tok lah janji bahagia..

bawak balik pasir putih tu sebotol

Saya, Aku dan Kamu said...

kelihatan tok ketua sgt bahagiya secara zahir n batin. tok! selain workout meh la gi ronggeng tok!

SilverFerio said...

terpancar kepuasan pada muka tok dan ad...

sue cipot said...

entah napa bile baca komeng baman sue gelak bdekah2... hahaha

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360