Friday, May 8, 2009

nak meriak ke x nak.. errrrr...




hehehehe.. disebabkan ramai gak yg havoc2 jadi talent n model.. tok pun nk meriak gak.. meriak tok lagi besar.. x main la.. dlm magazine atau paper.. tok nyer lagi besar org leh tgk tau... kat billboard lagi... tapi kan yg x bestnya ia boleh mendtgkan identiti buruk pada org kg.. apatah lagi kegiatan sebnr tok ketua.... gadis2 kg jaga2 tau..

p/s : kowang tgk lah billboard yg berdekatan kt umah kowang ek.. yg tok tau.. ada kt selayang ngan jln pasar, kuantan.. huhuhuh

18 comments:

yaya|azura said...

tok..makan pisang apa tok? yaya makan pisang toot takde pon cirit..... lagi susah nak berak adalah... camne??

Mem Aluya said...

Ya Allah. Kena buat penamaan calon untuk jawatan Tok Ketua yang baru nih...

*sambil berfikir, kenapa Yaya citer pasal makan pisang serta cirit ni?*

Pink Marie said...

lohaiii..

nape melakukan jenayah nieeee...! urut dada mek cpt

Tok Ketua said...

Mem - tadi tok letak entry mkn.. tapi dh terdelete... huhuhuhu

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Tak baik buat camtu, kalau nak buat gak, kena tanya dulu kat kakak yg naik motor tu...

KitKet said...

woo.. len kali jangan pakai henbag tapi bawak beg plastik jual sayur tuh. konpem selamat

yaya|azura said...

lorrr... tok ni mengelat lah.. tadi citer pasal pisang, nie dah citer pasal jenayah ragut lak.. *jawapan kepada mem* :D

nampak ini orang, kasi pukul je.

Zu said...

ha ah la mem kena buat cepat sikit penamaan calon tu bahaya ni:D

McFie said...

ishh..ini koje tok yg benorrnyeee..hahaha..akan ku lalu kt jalan paso ktn tu esok..hehehe

MummyAju said...

wahh..tukar keje dah ke?? harus dia cantas tangan ituhhh!!

Mrs Jaja said...

sejak bile meragut ni chapit? setau aku beng jek suka meragut...ko pon nak meragut gak ke..hahahaha...

DoOrDie said...

ah sudaahhh...

giler lah!

~ beaber ~ said...

perghhhhhh .....

mo kena vote lagi nehh


hew hew hew

Khambeng Madu said...

agak kureng ajo komen si jaja tu..hahahaa

HambaMaya said...

dasat la tok ketua nih..

zool irfan said...

tok ragut..
eleh
persoalanya.
boleh keee?

Tok Ketua said...

aduuhhh.. tercabar kudrat jantan aku zool.. hhahahha

Mr K said...

Aku duk kuantan.

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360