Tuesday, February 22, 2011

iyo lah tu..


Sambil bermalas-malasan dihari hujung minggu di rumah.

Babah: Adzalea nak makan tak?
Adzalea: mmmm.mm (mengeleng-gelengkan kepala)

Mummy: Adzalea nak susu?.. tak lapar ke?
Adzalea: mmmm.mm (mengeleng-gelengkan kepala)

Babah: Jom ta'teh..
Adzalea: mmmm.mm (mengeleng-gelengkan kepala)

Mummy: Adzalea makan laa nasi sikit ni.. nanti lapar
Adzalea: mmmm.mm (mengeleng-gelengkan kepala)

Mummy: Mummy jahat tak?
Adzalea: mmmm.mm (mengeleng-gelengkan kepala)

Mummy: Babah jahat? (eerrrkk??..)
Adzalea: mmmm.mm (mengeleng-gelengkan kepala)

Mummy: Babah baik x?
Adzalea: mmmm.mm (mengeleng-gelengkan kepala)


Okayy.. ternyata Adzalea hanya tahu mengelengkan kepalanya jer selain tahu memanjat, berguling-guling dan tekan remote TV atau Astro sambil gelak hohohohohohoh.. (gelak santa claus atau Hambamaya?).. hohohohoh..

7 comments:

HambaMaya said...

hohohho.. awat gambar tok tak pakai seluar? hohohohoho.. :)

yaya|azura said...

comelnye dudel ni mesti aesya yang buat. :p

Mak Peah Bini Sood said...

penat mommi gan babah berusaha strike conversation...kalau iyapun tok sabarlah esok lusa dah pandai bercakap tak terlayan pulak kang...hahahahhaha

Gee said...
This comment has been removed by the author.
Gee said...

Tok, tok nyanyila kat Adzalea cam ni:
geleng geleng sapi
berbulu telinganya
di mana keling mati
di hulu negeri cina..
hihihi pak usin lempoyang suka sgt dengar lagu ni

Tok..oo tok.. lama tak hapdet blog ni tok

Zu said...

sian adzalea kena tanya macam2 heheh

sue cipot said...

hahaha anak tok kna rasuk dgn Hamabamaya! kehkehkeh...

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360