Monday, May 12, 2008

Hoyeehhh!!


hhhmmm... sungguh nyaman skali duduk di kampung baru kita ni..akhirnya ramai penduduk sudah berpindah kesini.. rasa gembira tetapi sedih kerana terpaksa tinggalkan kg lama untuk sementara ni... disebabkan semua bekerjasama dan memberi kata sepakat kg kita kembali meriah.. cuma kali ni meriah yg berbeza..  hooyyeeehhhh..

gembira skali apabila semua AJK kg kita sudah berpindah cuma ader beberapa penduduk lg masih sesat utk cari kg baru kita ni.. rindu kat Jaja, Aju, K.e, Bukit, Along, Hadi.. xpe mgkn diorng masih lagi dlm perjalanan yg masih jauh.. kami tetap menanti disini..
diharap kg kita yg baru ini lebih aman dan harmoni disisi kamu semua supaya hubungan sesma kita berkekalan..

Kepada AJK2 terima kasih kerana menjalankan tugas dan tanggungjawab anda.. sekali lagi saya juga ingin mengucapkan terima kasih yang x terhingga kepada penduduk semua..
hari khamis mlm jumaat ni nak mengadakan kenduri doa selamat utk penduduk kg semua.. kpd penduduk semua sekiranya sudi utk menyumbangkan beberapa hidagan utk kg kita.. boleh lah update makanan2 yg best2 ketika ader majlis kenduri nanti yer..

yg bersemangat,
Ketua Kampung Sri 360

14 comments:

KitKet said...

mak tau kenapa masih ada yang belum sampai.. mesti diorang dah sesat ke kampung bunian kat pendang tu..

nak kena buat pulut kuning makan dengan telur .. best best..

HambaMaya said...

aiseh.. klasik la lu punya gambar atas tu.. er, kenduri ni saper baca doa selamat? hehehe

Ketua Kampung said...

dah wat dah mamaket.. tapi belum sempat bg kat org bunian zool dh melantak dulu..

Warnawanie said...

lama tak balik kampung halaman hahaha

Kakak Tiri said...

Ada sapa rajin menjala? I teringin nak makan roti jala... boleh muatturun roti jala masa kenuri tu.

aku la ros said...

syahdunya entry ni.. hew hew hew

Gee said...

ingatnya nak muat turunkan nasi beryani tapi sebab beras dah makin kureng.. k.gee bagi korang suma makan ubi rebus je lah nanti yer..

yaya|azura said...

yaya mao ciken chop...... kuah black pepper, okeh!

SilverFerio said...

wa mau sup lutut!!!

zool irfan said...

wa mau sup torpedo satu.. yezzzaaaa!!

sue cipot said...

uikssss sue nak apa ek?
huhuhu ni kalo mintak gerenti dapat ker idak nie? kang meleleh air liur den nie weh capit..
hurmm xper lah try gak le mintak
den nak pulut kuning + rendang ayam

Hairi said...

tok, nak megi goreng...

ngomel@n fizzzy said...

sy kalau dibelanja sebarang satu dua chicken chop sudah memandai...(statement lapar!!)

cik tun teja said...

err..sini boley order makan ka? hehe...

err tok, me nak satuuu jerr..cendoi pulut samer laksa tonggek..ada ke tak ek?

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360