Monday, May 5, 2008

Pembaharuan Kg Sri 360

Memandangkan hampir semua penduduk ada dlm ruangan ini.. saya rasa ingin membuat perkara2 baru dlm blog ini.. blog ini akan dikhaskan untuk penduduk kg sri 360 dan keutamaan diberikan.. kpd yg belum menjadi sebahagian penduduk ini.. saya amat mengalu-alukan sekiranya mereka betul2 ingin mengenali lebih ikhlas utk berkawaan serta menjadi kenalan rapat... 

Kepada semua penduduk yg dh berpindah sila maklumkan bahawa saya telah berpindah kesini demi mengembalikan hubungan sesama penduduk setelah beberapa mslh yg dihadapi di kg lama kita.. terima kasih saya ucapkan atas jemputan dan mengalu-alukan kedatangan dan perpindahan saya kesini...

Saya mewujudkan ruangan KHAS utk penduduk semua sekiranya ader aduan serta perkara lain yg ingin dikongsikan bersama... saya juga akan melantik beberapa kakitangan untuk membantu saya dlm khidmat kg ini..

Sekian Terima Kasih...

10 comments:

Kakak Tiri said...

AJK Keselamatan Kampung masih sibuk buat bom di makmal lama. Tok, kita kena ada dia kat sini Tok!!

KitKet said...

begitu juga dengan ajk hiburan kita inche zool tersebut.. saya rasa beliau telah ketinggalan tongkang

Gee said...

baru semalam dorang jumpa bomb lama kat Gelang Patah.. hmm.. tok tolong bgttau AJK keselamatan Kg lah tak yah buat bomb dulu soh dia pindah dulu

Kakak Tiri said...

I rindu Abang Zool... :'(

yaya|azura said...

abg zool... i mishh him too.

-me- said...

tok ketua oooo tok ketuaa. tok ketua. saya suka balai raya baru tok ketua nihhh

Warnawanie said...

Tok Pawang pun kite perlukan kat kampung nih...

Mediocre Loner said...

Selagi selagan...kecoh mecoh...harus di basmi Tok Ketua..mami mok nak komplen nih...bomb yang depa pakai tu bomb racun serangga pening lalat 'Lilo" mami mok...sib baik 'Lilo' masih bernapas..kalau dak...mmg mami mok megnamuk sakan...

sekian...

Gee said...

tok pawang takot arr wanie oii.. kita panggei je Dr pakcik tu datang sekali :D

sue cipot said...

maaf ler tok ketua sekarang syg telah menjadi seorg yg xmesra alam.. sy rasakn ckupler jiran2 lama yg sy ada saja.. adalah dukacitanya dimaklumkan sy xbminat mnambah kenalan baru.. krn sy penat tangkap hantu masih belom hilang.. hahaa apa aku mapek nie.. amponnn tok...

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360