Sunday, September 14, 2008

Poco-Poco


Assalamualaikum semua..

Tok pun x tau nk wat post mortem camana.. apa2 hal tok ingin mengucapkan terima kasih kpd semua yg dpt join bersama ngan org2 kg sabtu lps... tok pun x sangka ramai gak yg join.. dpt gak kita berkenalan org2 baru kt kg kita.. mcm Cik Kuntum dan Mek gerek kita ni.. huhuhuu... seronok kowang semua yer..  aktiviti menjadi menjadi2 lps berbuka puasa... masing2 menunjukkan nafsu terpendam.. puasa2 pun redah jer nk enjoy sakan..hahahaha..

lps berbuka tu kita tgk bola... cuma tok kecewa setelah team bola tok kalah kpd liverpool yg ntah apa2 ntah...dengan kekecewaan tok.. org2 kg tetap chill kan utk tok walaupun tok dh ngantuk2... atas kesalahan tok tidak memakai baju tema mereka semua menculik tok ke karok kat subang.. tok dipaksa menyanyi serta menghiburkan mereka.. sampai hati mereka berbuat begitu pd tok.. muahahahaha... 

kpd semua yg x dpt bersama lain hari ader lagi.. mgkn lagi meriah byk planning tok nk wat kat kg kita.. semakin lama kg kita semakin tersusun dan meriah... 

apa2 pun tok masih ngantuk2 nih x cukup tido... sakit pinggang gak asyik gelek...

terima kasih skali lg kpd semua...


11 comments:

yaya|azura said...

tok... rasa nak poco-poco lagi nie tok... aihh.. asal dgr muzik jer mesti nk goyang jek..

Adzra a.k.a DoOrDie said...

goyang mbak...yeeehaaa!

patut ah bumi rasa bergegor sikit ari sabtu malam tu...ropa2...gelek gerudi seh!

HambaMaya said...

sakit pinggang gakk? hmmm..sah bersaudara..

Pink Marie said...

hidup liverpool!

mek sonok sgt jumpe org kg mlm tu..

Dory said...

tok gelek tak henggat punyaa.. abam zool pon same.. goyang gerudi inul smua kuar..

aku la ros said...

i jeles la tok...

NaD said...

tumpang happy tgk tok ngan org2 kg happy. *ayat nak menyedap ati*

Hanamichi_Sakuragi said...

tok lenkali carik penaja ok hehehehe

zool irfan said...

ramai gak ek malam tu..
ada la dekat 23 orang
memang best la.

SilverFerio said...

tq tok anjurkan majlis berbuka dan menderma malam tu...

SPAZZO said...

sorry bro tak dapat join.. faham2 je la ye skrang nie gua kerja nun jauh dalam hutan.. huhuhuhh...

Pendudukku

Pendudukku
Sebahagian Daripada Penduduk Kg Sri 360